UK nails!



Idag provade jag att göra naglar med "UK" flaggor på. Tycker att de blev helt okej men inte de bästa jag gjort direkt. Lite för slarviga..

Du behöver: Blått, vitt, rött och glittrigt nagellack. (Det glittriga är valfritt).


Steg 1: Måla hela naglarna i en mörkblå färg.
Steg 2: Måla vita streck, format som en stjärna ungefär.
Steg 3: Måla sedan lite mindre streck inuti de vita med en röd färg. Avsluta med att måla över lite glitter eller lägg bara på ett topplack. Klart! :)

Good luck!

- Julia


Kommentarer
Postat av: Selma

Jag måste bara få säga att du är sjukt bra på de här, liksom du vet verkligen vad du gör. Dina naglar är nog dom finaste och snyggaste jag sett. :)

2012-02-15 @ 19:47:08
URL: http://shitabow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0