Shooting star

Hej! Vet att jag inte lagt upp något nytt på några dagar men har inte hunnit måla någon ny design. Målade mina naglar igår iallafall, bara för att prova lite nya nagellack så tänkte iallafall visa en bild.




Provade två av mina nya nagellack. "Silver" & "Shooting Star" från Kleancolor. Började med att måla alla naglar helt silvriga. Det krävdes cirka 3 lager för att få den heltäckande. Sedan målade jag på ett lager av shooting star, provade med två lager på tummen och "mittenfingret" (haha kommer inte på vad det heter!) Och jag tycker att det blev snyggare men målade inte resten så, eftersom att jag ville visa skillnaden på dem. Men tycker de var jättefina båda färgerna! :)

Tänkte försöka måla en design nu. Får väl se hur det går. Blir det bra så kommer den upp på bloggen ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0