Nya Nagellack!!!



För cirka tio dagar sedan beställde jag hem lite nagellack från USA och idag kom det! Åh, är så glad! Som ett litet barn på julafton :D Allt tillsammans gick på 800 kronor med frakt. 28 Nagelllack samanlagt blev det! Sex stycken från China Glaze, sex pastellfärger och sommarfärger från Kleancolor, 5 Glittriga och 2 lite mörkare från Kleancolor, 2 stycken glitter från Nyx, två stycken glitter från LA Girls, En Seche Base och en Seche Vite topcoat (och ja, jag har nu dubbla upplagor haha), två stycken nail art brushes (med smala penslar) och ett holographic nagellack från Milani!!

Har ett matteprov jag måste plugga till nu tyvärr så blir ingen ny design, men imorgon ska jag se till så att det kommer upp en ny!

- Julia

Kommentarer
Postat av: elin

har du kollat på melba.se? där har dom/ har haft sjukt snygga nagel grejer :) de mesta är på rea där nu så du kan ju alltid kika in där och kolla :)

skulle du inte kunna prövat att måla cupcakes? tror det skulle kunna bli riktigt snyggt :) gillar kiwi naglarna btw! :)

2012-02-02 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0